”Jätte”salt, bytt recept?

Hej! Har ni bytt recept på ”jätte”salt eller bara ändrat formen? Tidigare var den 1/2 så tjock
Nelly

Kommentarer

  • Hej Nelly, 

    Tack för att du hör av dig till oss! 
    Vi har gjort vissa förändringar i produktionen, vilket kan påverka upplevelsen något. Vår ambition är alltid att behålla den karaktär och kvalitet som produkterna är uppskattade för, så vi tar självklart med oss dina synpunkter vidare internt.

    Det betyder mycket för oss att få ärlig feedback från våra konsumenter, och vi uppskattar att du tog dig tid att skriva till oss.

    Vänliga hälsningar,
    Erika

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.