Salta K!!!

Det är svårt att ena svenska folket i vissa frågor men i denna fråga står vi enade om att ta tillbaka Salta K! Vad behöver vi göra? Vi garanterar ju en grön försäljning på dessa! Finns inget godis jag saknar mer än just salta K!
Elina

Kommentarer

  • Hej Elina 

    Vi älskar engagemanget kring Salta K och ni är verkligen många som hör av er om just den produkten! 💛

    Tyvärr har vi ingen information om att den ska komma tillbaka i sortimentet just nu, men vi tar självklart med oss alla önskemål vidare. Det är alltid värdefullt för oss att få veta vilka produkter som saknas allra mest.

    Tack för att du delar med dig, vi håller tummarna tillsammans med er Salta K-fans! 😊

    Vänliga hälsningar, 

    Erika

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.